Sunday, February 27, 2011

ننگ و نفرین بر امام زمانی که سربازان گمنامی تا به این حد جنایتکار ، وقیح و عربده جو دارد

این را کاملاً جدی می گویم ، سالهاست در گوشمان می خوانند " سربازان گمنام امام زمان " و مرادشان کارمندان و مأموران فاسد و جنایتکار و بی عرضه وزارت اطلاعات است . جنایتکارانی که سالها قبل نیز پرده از بخشی از هنرنمایی شان بویژه در جریان قتل های زنجیره ای برداشته شد . سربازان گمنامی که رئیسشان کسانی چون ریشهری ، فلاحیان ، دری نجف ابادی و اینک حیدر مصلحی بوده و هست . اگر چه شخصاً به امام زمان هیچ اعتقادی ندارم و به باور من این هم از آن حقه های کثیف آخوندها بوده که همزمان با سرکیسه کردن مردم بدبخت ، همه گاه آنان را به توهم نزول اجلال این امام زمان کذایی در مقابل مظالم خود به صبر دعوت کرده اند ، اما اگر واقعاً امام زمانی وجود داشته باشد که این جنایتکاران و از انسانیت بیخبران سربازان واقعی و گمنامش باشند ، میگویم : ننگ و نفرین و لعنت بر چنین امام زمانی ! اگر او هست و - بر اساس افسانه سرایی های موجود - چنین مظالمی را می بیند و بر آنچه بر مردم این ملک رفته است و هنوز هم بر کسانی چون موسوی و کروبی می رود ، واقف است ، مرگ و نابودی هزار بارش برازنده تر است . مطمئنم بزودی و برای همیشه از شر این جانوران دوپا خلاص خواهیم شد . به امید آن روز .
زنده باد آزادی
پاینده باد ایران

2 comments:

  1. دین و بی دینی خوب و بدش تا آنجایی که فردی است و برای خود فرد اعتبار دارد نباید کاری به کار آن داشته باشیم اشکال و جنایت از آنجایی شروع میشود که دخالت در امور دیگران با این سلاح آغاز میشود. ما باید در نفی جنایتکارانی مثل خمینی، خامنه ای، رفسنجانی، خاتمی و حتی دیگرانی که هنوز به نام اپوزیسیون حاکمیت آخوندی را رسما نفی نمیکنند وارد عمل شویم تا بهروزی خودمان و ملت مان جامه عمل بپوشد.
    مرگ بر اصل ولایت فقیه، لعنت بر خمینی، زنده باد آزادی و دمکراسی
    درود بر مقاومت سی ساله در مقابل این رژیم ضد بشری

    ReplyDelete
  2. شما انسان هایی که به ظاهر حرف از دموکراسی و احترام و آزادی میزنید
    چطور به خودتون اجازه میدین به باور های دیگران و رهبر واقعی و معصوم شیعیان توهین کنید.
    در طول تاریخ سوء استفاده از دین و شخصیت های مذهبی بوده ولی چه ربطی دارد به خود آن دین و شخص؟
    اگر بنده پرچم امریکا را بپوشم و برم تو خیابان مردم را بکشم پس باید جنگ با امریکا شروع شود و بگیم آمریکا به ایران حمله کرد و بلعکس؟

    ReplyDelete