Thursday, July 22, 2010

دیوانگی در میان سران و مسئولین جمهوری اسلامی حد و مرز ندارد

در سایت بی بی سی فارسی عیناً آمده است :
اکبر بیگلری، دادستان استان همدان، در غرب ایران، از قطع دست پنج نفر که آنها را سارقان سابقه دار نامید، در زندان مرکزی این شهر خبر داد .
و در ادامه آمده :
آقای بیگلری همچنین گفت: "خوشبختانه تعداد کمی از این افراد همدانی هستند." خوشبختانه !!!؟؟؟
و بالاخره ادامه داده اند که :
او از اینکه این احکام در ملاعام اجرا نشده است انتقاد کرد و گفت: " اجرای حدود الهی از یک سو زمینه ای برای آمرزش گناهان شخص و از سوی دیگر به منظور عبرت دیگران و ایجاد امنیت و آسایش عمومی اجرایی می شود، بنابر این باید در راستای اجرایی کردن آن در میان مردم اقدام شود." آقای بیگلری علت اجرای این حکم در داخل زندان را چنین عنوان کرد: " در طول تاریخ ملت شیعه مظلوم واقع شده و استکبار جهانی از اجرای این حکم سوء استفاده می کند و ادعا دارد که ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند."

البته این مصاحبه طولانی تر از این حرفهاست اما تا همینجا برای منظور من بسه !
دقت کنید !
- اصلاً به نظر می آد این آدم نرمال باشه ؟
- نرمال نبودن سرش رو بخوره ، اصلاً دیوانه است ! واقعاً دیوانه .
تصور این که یک آدم سالم رو بیاری و دستش رو قطع کنی ( آدم که سهله ، شما فرض کنید یه مرغ یا گربه یا موش ) انسان عادی رو دیوانه می کنه ، اونوقت این بابا از اینکه این مراسم وحشیانه در ملأ عام ( جلوی چشم بچه های معصوم این مملکت ) اجرا نشده ابراز ناراحتی کرده و رفته سراغ مظلومیت شیعه و از این چرت و پرتا !
معلومه ، وقتی یه مملکت ، رهبرش خامنه ای ( ببخشید باری تعالی ) باشه و رئیس جمهورش احمدی نژاد باشه و رئیس قوه قضائیه ش هم یک انسان نمای عجیب و غریب به اسم صادق لاری جانی باشه ، معلومه که دادستان کل استان همدانش هم نباید کسی بهتر از این دیوانه زنجیری باشه
انگار با فرمول آقایان ، هر چه دیوانه تر و زنجیری تر ... بهتر ! به خدا نزدیکتر !
شاید اینا واقعاً اینجوری اعتقاد دارن ! نمیدونم ... یعنی خدا کنه اینجوری نباشه . چون فکر نمیکنم در آینده ایران آزاد حتا بشه جرأت کرد اینجور آدما رو توی زندان نگه داشت . اینا حیواناتی وحشی ( با احترام به حیات وحش ) ، بلکه پست تر و زشتخو تر هستند و زنده بودن و ماندن شان به هیچ عنوان به سود جامعه بشری نیست ! همین

No comments:

Post a Comment